«Подорож до країни Казкарії»

30.03.2018 року в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) «Даринка» в середній групі було презентовано заняття – подорож «У пошуках казок».

На занятті було використано багато роздаткового матеріалу, який відповідає  Освітній програмі для дітей віком  від 2 до 7 років «Дитина», та методичним розробкам індивідуальної роботи з дітьми за Людмилою  Шелестовою.

Мета заняття:

-         закріплення матеріалу про плоскі геометричні фігури шляхом накладання,

-         повторення днів тижня, як одиниці вимірювання часу;

-         встановлення послідовності днів тижня з опорою на порядкові числівники;

-         вправляння у лічбі в прямому та в зворотному порядку в межах п’яти, в умінні складати числовий ряд, називати цифри сусіди;

-         закріплення знань  дітей про особливості голосних та приголосних звуків, добирати  слова антоніми, вживати пестливі слова;

-         розвивати логічне мислення, уяву, пам’ять, вміння доводити свою точку зору, орієнтуватися в просторі часу;

-         виховувати  стриманість, любов до книжок, бажання допомогти ближньому.

Під час подорожі вихователь Л.М.Іваненко   провела підсумок вивченого матеріалу з:

-         логіко – математичного розділу;

-         мовленнєвого розвитку;

-         ознайомлення дітей з навколишнім;

-         морально– естетичного виховання;

-         фізичного розвитку;

-         художньо – естетичного розвитку;

-         екологічного виховання;

-         пізнавального розвитку

Подорож проходила в ігровій  формі,  малята із задоволенням весело виконували завдання, та відповідали на запитання героїв казок, та вихователя . Людмила Миколаївна  на занятті грала роль Мальвіни, що дуже сподобалось дітлахам. В кінці заняття за активну та наполегливу працю  малюки отримали солодкі подаруночки.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>