«В гостях у казки»

Мовленнєвий розвиток дитини є одним із важливих чинників ста­новлення осо­бис­тості в дошкільному дитинстві. Рівень роз­витку мовлення визначає рі­вень сфор­мо­ва­ності соціальних і пізнаваль­них досягнень малюка, його потреб та інте­ресів, знань, умінь і навичок.

Саме тому, у ДНЗ «Даринка» за ініціативою завідуючої Дуднікової Любов Іванівни з січня 2016 року  розпочали впровадження методики розви­ва­ль­ного читання Л. Ше­лес­то­вої .

Під час навчання дітей дошкільного віку читанню за авторською ме­тодикою Л. Ше­­лестової «Розвивальне читання» розвиток малят по­єднується із задоволенням їхніх потреб та інте­ресів, а отже, викликає по­зитивні емоції. Перед дітьми не ставиться завдання якнай­шви­дше ово­лодіти технікою читання, а завдання вихователя – викликати позитив­ні емоції, ра­діс­ний настрій, бажання виконувати ігрові вправи та завдан­ня. Діти виконують пі­зна­вал­ь­ні завдання, використовуючи різні види ді­яльності (малювання, ліплення, конструювання, аплікація, співи, танці).

25 січня 2017 року в середній групі «Калинка» вихователем Наталією Кучернюк було проведенно відкрите заняття для батьків за методикою Л.Шелестової на тему: «В гостях у казки» (вивчення букви Ч). Перед малятами ставилося завдання познайомитися з новою буквою Ч, читати склади та слова з нею і придумувати слова на нову букву.

Запропоновані завдання діти виконували природно, невимушено, з цікавістю та ба­жа­нням досягти результату. Ігрові ситуації, загадковість сюжету спонукали дітей до дії. Граючись, діти за­кріпили знання про ко­льори та їх відтінки, предмети побуту, навчилися  класифікувати предмети, система­тизувати й аналізувати, робити про­сті узагальнення. За чудово виконану роботу малята отримали подарунки – розмальовки з буквою Ч.

Метою навчання читання в дошкільному віці відповідно до авторського задуму Л.Шелестової є не стільки засвоєння певних знань і формування відповідних навичок, скі­льки розвиток у дітей психологічної готовності до навчання в школі, а саме: уявлень про на­вколишній світ, допитливості,  ініціативності, самостійності, довільності поведінки, твор­чого самовираження.

За результатами опитування дітей можна зробити висновок, що навчання за методикою Л.Шелестової не лише гарантує якісне підвищення рівня сформованості уявлень дітей про навколишній світ, а й забезпечує комфортний психологічний клімат і абсолютну зацікавленість дошкільнят. Таким чином, навчальний процес є ефективним, цікавим і сповненим яскравими барвами дитинства.

IMG_20170125_092012 IMG_20170125_092907 IMG_20170125_093249

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>