Звіт керівника Днз «Даринка» Боярської міської ради За 2013-2014 н.р. Дуднікової Любові Іванівни

Дошкільний навчальний заклад «Даринка» знаходиться за юридичною адресою: м. Боярка, вул. Леніна, 34. тел.43237.
Дошкільний заклад розрахований на 75 місць. На сьогоднішній день функціонує 4 вікові групи, з яких 3 групи дошкільного віку та 1 група для дітей раннього віку.
Система приміщень дитячого садка відповідає санітарно – гігієнічним вимогам для забезпечення працездатності, правильного фізичного та розумового розвитку дошкільників.

Дошкільний навчальний заклад працює за програмою виховання і навчання дітей від трьох до семи років «Дитина», програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт», базуючись в своїй роботі на державні документи: Закон України «Про дошкільну освіту», Закон «Про мови в Україні», Закон «Про дорожній рух», Закон «Про фізкультуру і спорт».

Мережа груп

У дошкільному закладі функціонує 4 вікові групи: 1 група раннього віку, 3 групи дошкільного віку. Загальна кількість дітей – 240.

Дошкільний заклад працює за 15,5 годинним режимом роботи, що відповідає запитам і побажанням батьків.

Групи комплектуються відповідно до нормативів наповнюваності, санітарно – гігієнічних норм і правил утримання дітей у дошкільних закладах з урахуванням побажань батьків.

Структура навчального року

Навчальний процес організовується педагогами з 01вересня до 31 травня за основним розкладом занять.

З 01 червня до 31 серпня – за літнім розкладом занять.

Впродовж 1-2 тижня вересня проводилися навчальні заняття діагностичного змісту, з метою активізації раніше набутих знань та визначення рівня компетенції дітей за різними навчальними предметами.

Наприкінці кожного кварталу навчального року, а саме – останні тижні листопада, лютого та травня проводяться підсумкові заняття.

Кадровий склад ДНЗ

Педагогічний процес здійснюється українською мовою кваліфікованими та творчими педагогами. У дошкільному закладі їх 12.

В 2013 – 2014 навчальному році в ДНЗ проводилася чітка, систематична робота, яка забезпечила компетентність дитини, планувалась відповідно вимог Базового компонента дошкільної освіти в Україні, здійснювалася на підставі програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина», програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт».

Згідно з основними положеннями Державної національної програми «Освіта. Україна ХХІ століття» і Закону України «Про дошкільну освіту» формувався зміст роботи дошкільного закладу. Для цього у дошкільному закладі було створено такі умови:

  • у дошкільному закладі традиційно проводилися наради при завідувачеві, круглі столи, методичні тренінги, роботу яких було спрямовано на вирішення питань урахування індивідуально – типологічних особливостей вихованців;
  • педагогами розроблені чіткі перспективні плани роботи;
  • планомірно проводилася робота щодо покращення матеріально – технічної бази дошкільного закладу;
  • робота з організації освітнього процесу носила науково – методичний і пошуковий характер та була побудована на діагностичній основі.

Вихователі в своїй роботі впроваджували елементи новітніх педтехнологій, інновації. Систематично використовували в навчанні експериментально – дослідницьку діяльність, проблемно – пошукові методи та інші методи і прийоми.

Розвиток природних нахилів, здібностей, обдарувань, уяви, фантазії здійснювали на основі широкої інтеграції, охоплюючи різні форми роботи: заняття, самостійну художню діяльність, свята, розваги, гуртки, виставки дитячих робіт.

Головним завданням діяльності закладу є створення умов для повноцінного фізичного, інтелектуального та соціального розвитку особистості дитини дошкільного віку в умовах керованого освітньо – виховного процесу. Педколектив продовжує поглиблену роботу з проблеми: «Профілактично – оздоровча робота з дітьми дошкільного віку» за програмою завідувача Дуднікової Л. І. «Збереження та зміцнення здоров’я дітей продуктами бджільництва».

У кожному навчальному році постановка головних завдань тісно пов’язана з вищезазначеними проблемами. Актуальними завданнями минулого навчального року були:

  1. Продовжувати роботу з теми: «Профілактично – оздоровча робота з дітьми дошкільного віку» за програмою завідувача Дуднікової Л. І. «Збереження та зміцнення здоров’я дітей продуктами бджільництва».
  2. Продовжувати формувати елементи наукових знань про основні екологічні фактори у розвитку живої природи, стимулювати допитливість та інтерес до пізнання природи описами її об’єктів та явищ у народній творчості (народні прислів’я, загадки, приказки, вірші, прикмети, легенди, повір’я, пісні) згідно з авторською програмою вихователя – методиста Фарцабей Л. М. з екологічного виховання на екологічній стежині «Зелена казка».
  3. Продовжувати формувати стійкий інтерес до народознавчого матеріалу, бажання пізнати його глибше, навчити використовувати його у побуті, в дитячому житті, запам’ятовувати вірші, прислів’я, приказки, казки, легенди згідно з комплексною програмою вихователя Арполенко Г. І. з теми «Усна народна творчість «Фольклорне намисто».
  4. Сприяти збереженню та зміцненню фізичного здоров’я дошкільнят шляхом використання спортивних ігор, вправ на заняттях з фізичної культури та на прогулянках.

Робота ДНЗ щодо збереження та укріплення здоровя вихованців

Педагогічний колектив ДНЗ втілює у життя державну політику в галузі освіти. Пріорітетними виховної та освітньої діяльності залишаються здоров’язберігаючі аспекти. У закладі сформувалась модель оптимальної взаємодії всіх спеціалістів, об’єднаних єдиною професійною метою, яка допомагає у реалізації медико – педагогічного супроводу дітей. У закладі створена система оздоровчих та фізкультурних заходів.

Адміністрацією ДНЗ разом з медичною службою аналізується стан здоров’я і рівень захворюваності дітей, вживаються відповідні управлінські заходи.

Вирішуючи завдання укріплення фізичного здоров’я дітей, реалізуючи річне завдання ДНЗ послідовну роботу всіх служб закладу було націлено на зменшення рівня захворюваності вихованців наступними заходами:

1) Проведення медичною службою лікувально – профілактичних та оздоровчих заходів:

  • оздоровлення дітей продуктами бджільництва;
  • полівітамінізація дітей в усіх вікових групах;
  • лікувально – профілактичні щеплення дітей за групами;
  • виявлення та доліковування дітей, що часто та довго хворіють – 3 дітей.

2) Впровадження системи фізичного розвитку дітей, оптимізації їхнього рухового режиму педагогами:

  • організація режиму: руховий, життєдіяльності, санітарно – гігієнічного;
  • організація процесу фізичного виховання дітей у різних формах (фізкультурні заняття, ранкова гімнастика, фізкультурні хвилинки, гігієнічна гімнастика після сну, спортивні і рухливі ігри, спортивні свята і розваги, дні здоров’я, індивідуальна робота з дітьми, гурткова робота тощо);
  • оптимізація загартовуючи процедур;
  • впровадження системи традиційних та нетрадиційних заходів, націлених на профілактику простудних захворювань;
  • озеленення спортивного та групових майданчиків із метою створення екологічної зони навколо нього.

 

МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Аналіз виконання норм харчування за 2013 рік показав, що в цілому харчування вихованців дошкільного навчального закладу здійснювалося наближено до норм (у середньому – 100%). Слід зазначити, що минулого року показник виконання норм харчування становив – 95%. Це свідчить про поліпшення якості харчування.

У 2013 році на 100% виконано норми з молочних продуктів, м’ясних продуктів. Слід зауважити, що у порівнянні з минулим роком поліпшились показники виконання норм з м’ясних; з рибних на 97%.

Проведений аналіз захворюваності дітей за 2013 рік показав, що рівень їх захворюваності знизився порівняно з рівнем захворюваності за минулий 2012 рік. Так, у 2013 році дітьми дошкільного навчального закладу через хворобу пропущено 148 днів, що на 9 днів менше, ніж у минулому році. У 2012 році однією дитиною через хворобу у середньому пропущено 6, тоді як у минулому році цей показник становив 10.

Упродовж 2013 року було проведено такі заходи щодо профілактики захворювань: вітамінізація продуктів, вживання вітамінів Ревіт, змащування порожнини носа Оксаліновою маззю, вживання продуктів бджільництва.

Як результат проведеної роботи – зменшення кількості захворювань на ГРВІ.

Ефективну роботу щодо зниження захворюваності дітей провели вихователі Кучернюк Н. В., Чечель О. І., Редька О. В., Шкірдова А. П. Найвищий показник захворюваності 7 днів – у старшій групі, де працюють вихователями Смоля О. Р., Ярмолович І. І.

Для зниження захворюваності колективом ведеться копітка робота, зокрема це:

  1. Організація роз’яснювальної роботи з дітьми та батьками профілактики захворювань.
  2. Систематичне щеплення дітей.
  3. Дотримання вимог санітарії.
  4. Здійснення загартування вихованців.
  5. Чітке дотримання режиму.
  6. Взаємодія медсестри дошкільного закладу з дитячою поліклінікою.

ДНЗ забезпечений медикаментами у повному обсязі за рахунок благодійних внесків батьків: медичний кабінет має у наявності пакет для надання невідкладної допомоги, жарознижуючі препарати, пакет препаратів та засобів для надання допомоги при травмах.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>