НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС В ДНЗ “ДАРИНКА”
У I півріччі 2017-2018 навчального року роботу ДНЗ (ясла-садок) «Даринка» було спрямовано на виконання завдань Законів України «Про дошкільну освіту», «Про дорожній рух», «Про охорону дитинства», «Про пожежну безпеку», «Про охорону праці», Концепцію дошкільного виховання в Україні, Інструктивно-методичного листа «Про організацію фізкультурно – оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі», «Базового компоненту дошкільної освіти в Україні», освітньої програми для дітей віком від 2 до 7 років, та інших чинних законодавчих і нормативно – правових документів у галузі освіти.
Для підвищення якості навчально – виховного процесу в ДНЗ вихователі дотримуються таких рекомендацій:
- упорядкування особистісно – орієнтованої моделі виховання дітей дошкільного віку;
- використання у навчально – виховному процесі інноваційних технологій;
- інтегрований підхід до організації змісту дошкільної освіти;
- забезпечення гармонійного та різнобічного розвитку особистості дитини;
- організація та формування життєвої компетентності дошкільника;
- збереження фізичного, психічного та морального здоров,я дошкільників;
Працюючи в режимі творчого пошуку оригінальних розвиваючих, виховних ідей, технологій, форм та методів інноваційної діяльності, педагогічний колектив намагається працювати шляхом переводу системи освіти із режиму функціонування в режим розвитку. З цією метою в ДНЗ «Даринка» вивчаються, апробуються та впроваджуються в практику роботи елементи розвивальних інноваційних методик спрямованих на самовираження та саморозвиток кожної дитини:
- навчання ранньому читанню за методикою Л. Шелестової-середня група;
-науково-педагогічний проект «Інтелект України».
Робота в даному напрямку позитивно позначилась назнаннях, уміннях, навиках дітей, на розвитку їх творчих здібностей та активізації співпраці з батьками. Результатом впровадження вище зазначених методик стало те, щов малят, які навчалися ранньому читанню за методикою Людмили Шелестової, вже в старшій групі формуються навички читання і все це в активному русі, з великим інтересом стимулює мовленнєвий розвиток дітей. Для створення розвивального життєвого простору дитини в нашому дитсадку відбувається ремонт приміщень, придбання та ремонт меблів, оснащення майданчиків, куточки для роботи гуртків, благоустрій та озеленення території, виготовлення обладнання для груп. Адже забезпечення розвивального середовища для дітей – запорука успішного формування у них життєвої компетентності. Соціальний досвід та уявлення про навколишній світ дитина отримує під час спілкування з дорослими. Іншим засобом для розвитку є навколишнє середовище, в якому дитина проявляє різні рівні активності, залежно від її інтересів, нахилів. Саме від різноманітності предметно-інформативного середовища залежить інтелектуальний, фізичний, моральний та естетичний розвиток дитини. Предметно-розвивальні середовища в групах нашого дитячого садка формуються залежно від напряму та спеціалізації нашого закладу, матеріальних можливостей, приміщення, віку дітей та зацікавленості педагогів і батьків у створенні якісних умов для розвитку дітей.
Напишіть відгук