НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС В ДНЗ “ДАРИНКА”

У I півріччі 2017-2018 навчального року роботу ДНЗ (ясла-садок) «Даринка» було спрямовано на виконання завдань Законів України «Про дошкільну освіту», «Про дорожній рух», «Про охорону дитинства», «Про пожежну безпеку», «Про охорону праці», Концепцію дошкільного виховання в Україні, Інструктивно-методичного листа «Про організацію фізкультурно – оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі», «Базового компоненту дошкільної освіти в Україні», освітньої програми для дітей віком від 2 до 7 років,  та інших чинних законодавчих і нормативно – правових документів у галузі освіти.

Для підвищення якості навчально – виховного процесу в ДНЗ вихователі дотримуються таких рекомендацій:                     

- упорядкування особистісно – орієнтованої моделі виховання дітей дошкільного віку;              

- використання у навчально – виховному процесі інноваційних технологій;                                     

- інтегрований підхід до організації змісту дошкільної освіти;                                                              

- забезпечення гармонійного та різнобічного розвитку особистості дитини;

- організація та формування життєвої компетентності дошкільника;

- збереження фізичного, психічного та морального здоров,я дошкільників;                                

Працюючи в режимі творчого пошуку оригінальних розвиваючих, виховних ідей, технологій,  форм та методів інноваційної діяльності, педагогічний колектив намагається працювати шляхом переводу системи освіти із режиму функціонування в режим розвитку. З цією метою в ДНЗ «Даринка» вивчаються, апробуються та впроваджуються в практику роботи елементи розвивальних інноваційних методик  спрямованих на самовираження та саморозвиток кожної дитини:

- навчання ранньому читанню за методикою Л. Шелестової-середня група;                                                         

  -науково-педагогічний проект «Інтелект України».

Робота в даному напрямку позитивно позначилась назнаннях, уміннях, навиках дітей, на розвитку їх творчих здібностей та активізації співпраці з батьками. Результатом  впровадження вище зазначених методик стало те, щов малят, які навчалися ранньому читанню за методикою Людмили Шелестової, вже в старшій групі формуються навички читання і все це в активному русі, з великим інтересом стимулює мовленнєвий розвиток  дітей. Для створення розвивального життєвого простору дитини в нашому дитсадку відбувається ремонт приміщень, придбання та ремонт меблів, оснащення майданчиків, куточки для роботи гуртків, благоустрій та озеленення території, виготовлення обладнання для груп. Адже забезпечення розвивального середовища для дітей – запорука успішного формування у них життєвої компетентності. Соціальний досвід та уявлення про навколишній світ дитина отримує під час спілкування з дорослими. Іншим засобом для розвитку є навколишнє середовище, в якому дитина проявляє різні рівні активності, залежно від її інтересів, нахилів. Саме від різноманітності предметно-інформативного середовища залежить інтелектуальний, фізичний, моральний та естетичний розвиток дитини. Предметно-розвивальні середовища в групах нашого дитячого садка формуються залежно від напряму та спеціалізації нашого закладу, матеріальних можливостей, приміщення, віку дітей та зацікавленості педагогів і батьків у створенні якісних умов для розвитку дітей. 

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>