«Умілі ручки»
Сучасний освітній простір вирізняється широкою різноманітністю форм здобуття освіти, зміст дошкільної освіти передбачає гармонійний та всебічний розвиток дитини за умови здійснення педагогічного процесу на засадах гуманізації та демократизації. Базовий компонент та чинні програми дошкільної освіти орієнтують педагогів на впровадження у практику цілісного підходу до розвитку, виховання і навчання дитини, який передбачає формування життєздатної, свідомої, всебічно розвиненої, творчої особистості. З огляду на це, особливого значення набуває питання розвитку у дітей раннього та дошкільного віку креативних здібностей та формування творчого ставлення до життя.
Одним з ефективних та незамінних засобів розвитку дитячої творчості є мистецтво з його розмаїтим, неповторним світом, здатним зворушити душу, пробуджувати творчу активність, розвивати психічні пізнавальні процеси, виховувати повагу до культурних надбань тощо. Саме тому серед пріоритетних напрямів освітньої роботи в сучасному дошкільному навчальному закладі чільне місце посідає забезпечення достатнього рівня художньо-естетичного та креативного розвитку особистості у процесі специфічних дитячих видів діяльності.
Враховуючи все зазначене вище та завдяки пошуку нових ефективних шляхів виявлення, збереження та розвитку творчого й особистісного потенціалу дітей раннього і дошкільного віку, з метою розвитку творчих здібностей дошкільників, реалізації варіативної складової Базового компонента дошкільної освіти в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) «Даринка» в другу половину дня організовано роботу гуртка «Умілі ручки» основна увага акцентована на виявленні та розвитку художніх і творчих здібностей у дітей, формування її художньо-естетичної компетентності, сприяння подальшій успішній адаптації та творчій самореалізації в нових умовах шкільного та майбутнього дорослого життя.
Напишіть відгук