Галерея дидактичних ігор та вправ

Провідною діяльністю дітей дошкільного, у тому числі і старшого, віку є гра. Саме завдяки грі діти набувають нових знань, удосконалюють свої практичні навички, а педагог має змогу реалізувати великий потенціал дітей для розвитку довільності їхніх психічних процесів.

Гра дозволяє дошкільнику самореалізуватися, адаптуватися до умов оточуючого суспільства, а також активно пізнавати оточуючий світ. Важливо, щоб гра була багатоплановою та багатофункціональною, тобто водночас являла собою і метод, і форму навчання малюків, і засіб їх виховання й усебічного особистісного розвитку. Такі ігри ефективні під час навчання дітей математиці, мовленню, ознайомлення їх із довкіллям, а також для розвитку чуттєвої сфери, сенсорної культури дошкільнят.

Традиційним видом ігор, що використовуються в дошкільній педагогічній практиці, є дидактичні ігри. Дидактична гра не тільки передає дитині ті чи інші знання і формує певне уявлення про оточуючу її дійсність, але й навчає дошкільника гратися, спілкуватися, робити власні висновки, урізноманітнювати свої дії, виконуючи поставлену перед ним конкретну ігрову задачу. Вони відкривають дітям широкий простір для самостійного пізнання світу, навчають практично застосовувати знання та вміння, креативно мислити.

Тому, 23.12.2019 року в дошкільному навчальному закладі «Даринка» пройшла виставка дидактичних ігор та вправ.

Вихователі мали змогу представити дидактичні ігри, розкривши їх тему, мету, тим самим пропагуючи просвітницьку роботу з питань навчання та виховання дітей дошкільного віку. Всі педагоги проявили творчий підхід до виготовлення ігор.

IMG_20191223_140753 IMG_20191223_140759 IMG_20191223_141944 IMG_20191223_142114 IMG_20191223_142150 IMG_20191223_142157 IMG_20191223_142450 IMG_20191223_142623

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>